miércoles, 8 de mayo de 2013

L'amor és una heroïcitat


I tu... creus que l'amor és una feblesa? O és, potser, una heroïcitat?

Porto dies malalta d'amor.

Se'm presenten històries molt més fàcils, però el més fàcil no és el millor per mi. Oh, sí, com m'agraden els reptes! Quantes ganes tinc d'enderrocar el teu mur i mostrar-te el paradís! Omplo el meu llit de flors i de perfums. M'emprovo els vestits més meravellosos i passejo pel carrer embellida per la primavera i el desig! Omplo les parets de frases alegres, és la meva gesta, la meva boja heroïcitat!

7 comentarios:

Eddie (J.Bermúdez) dijo...

y si te cansas de los retos?

bonito, muy bonito!

víctor dijo...

Es esto, es esto...

víctor dijo...

Es esto, es esto...

víctor dijo...

Es esto, es esto...

Anónimo dijo...

l'amor és un acte de llibertat. Debilitat és empresonar històries i heroïcitat és deixar volar, un dia qualsevol, sense pensar molt mentre obres la finestra.

petó maca!

La Maga Juglaresa de Carabás dijo...

Tota la raó, Anònim. Avui escriuré una nova entrada. O: millor encara: esborraré aquesta.

La Maga Juglaresa de Carabás dijo...

O millor encara: començarà el vol per la finestra.